پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3529
-
الف
+

جشنواره «سینماحقیقت» کارگاه‌های پژوهشی برگزار می‌کند

یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» برای کارگاه‌های تحقیقاتی پژوهشی خود ثبت نام می‌کند.

یازدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» برای کارگاه‌های تحقیقاتی پژوهشی  خود با حضور استادان ایرانی و خارجی ثبت نام می‌کند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی یازدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم مستند ایران با عنوان «سینماحقیقت» که با حضور استادان ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.

عناوین این کارگاه‌های تخصصی که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و تقویت توانمندی‌های مستندسازان کشور طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۶ در سالن شماره ۲ پردیس چارسو برگزار می‌شود به این شرح است: تولید مشترک و فاند، جلوه‌های بصری در سینمای مستند، آیا می‌توان تفکر را به تصویر تبدیل کرد؟، استانداردسازی جهانی در فیلم مستند، حقیقت لحظه، مستند حیات وحش و یک تولید مشترک خلاق و مستند سینمایی.

جان‌فرانکو رُزی مستندساز ایتالیایی یکی از مدرسان کارگاه‌های پژوهشی «سینماحقیقت» است که عنوان ورک‌شاپ وی «حقیقت لحظه» است.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره جهانی «سینماحقیقت» می‌توانند از امروز یکشنبه ۵ آذرماه ۹۶ به مدت ۱۰ روز به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.

با توجه به ظرفیت محدود کارگاه‌های پژوهشی «سینماحقیقت» افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی وب‌سایت جشنواره برخوردار و زودتر ثبت‌نام کرده باشند در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند.

به همه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌های «سینماحقیقت» حضور فعال داشته باشند، گواهی حضور داده می‌شود.

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر